Pomôžte nám upozorňovať na sexizmus vo verejnom priestore. Podporte nás »

ITB Development

ITB Development

Nominoval/a: Katarína V.

Reklama využíva hneď niekoľko prvkov sexistickej reklamy. Obnažené ženské telo je na reklame použité bez akejkoľvek súvislosti s ponúkaným produktom, ktorým sú byty na predaj. Reklama tak využila lacný marketingový trik „sex predáva“ a zo ženského tela spravila univerzálny nástroj propagácie, ktorý možno zameniť za akýkoľvek produkt. Ďalším problematickým aspektom je depersonalizácia ženy ako takej. Reklama na to používa fragmentáciu - zdôrazňuje iba vybrané časti tela, ktoré naviac zdôrazňuje absurdnou gif animáciou bez zjavnej súvislosti so sloganom.

Copyright © 2018 Sexistický kix. Pravidlá anticeny. Formulár 2%Bez sexizmu, info@sexistickykix.sk
Ochrana osobných údajov